Blanke ark og fargestifter

Motordiskusjoner

Moderatorer: Kurt Hansen, Roger Holm

Blanke ark og fargestifter

Innlegg Lyche Kai » 11 Feb 2013 18:00

For en enste gang i mitt liv: førstemann til mølla!

Da fortsetter vi der vi slapp i det gamle forumet. Jeg kommer ikke til å benytte det gamle noe mer, og ønsker alle med seriøse innlegg velkommen til fortsatt motordebatt.

En ting er det maktpåliggende å få presisert: all innlegg på disse sidene er å betrakte som en personlig oppfatning. Hverken jeg som leder av Teknisk Komite i MFS, eller seksjonsstyret forøvrig, kan gå god for andre innlegg enn de som er postet selv.

Kai Lyche
Lyche Kai

Re: Blanke ark og fargestifter

Innlegg Roger Holm » 12 Feb 2013 13:34

Ja, fint om vi kommer i gang på dette forumet raskt, for om noen dager vil vi stenge skrivetilgangen til det eksisterende forumet, men vi har tid til å svare på det som måtte ligge der. Alle nye tråder får vi opprette her på denne nye web'en. Info kommer på den eksisterende web'en meget snart.
Roger Holm

Innlegg Michel Verheughe » 12 Feb 2013 15:07

Gratuler med ny forum, Roger! Kanskje du husker at det er lenge siden jeg foreslå at alle som flyr, burde dele et felles sted. Hvis, f.eks. et luftrom må stenges midlertidig, angår det oss alle, om vi flyr mikrofly, motorfly eller ... ballong. Godt at vi, "luftige karer" kan nå dele det sammen! ;-)

Mvh,
Michel
Brukerens avatar
Michel Verheughe

Innlegg Magne Skredderberget » 17 Feb 2013 14:28

Supert forum. Har etter litt feil og prøv fått logget meg inn og har lagt inn annonse. Dette ser bra ut.
Godt jobbet dere som står bak.

Magne
Magne Skredderberget

Gå til Motor

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest