Se emne - LAK 17 AT - ! - SOLGT - !

NLF / Phpbbforum / Se emne - LAK 17 AT - ! - SOLGT - !

LAK 17 AT - ! - SOLGT - !

Bruktmarkedet

LAK 17 AT - ! - SOLGT - !

Innlegg 51380 » 28 Aug 2015 00:43

FLYET ER SOLGT !
oktober 2015 - Ole B

Min exellente LAK 17 AT topp utstyrt vurderes solgt grunnet noen "ville" planer om flybytte. Flyet er en 15 meter/ 18 meter med Winglets. Enseter med SOLO Turbo.
I nydelig stand med kun noen små minimale skraper her og der etter snart 8 sesonger, 550 timer og 192 starter og 11 motortimer. Oppgradert på fabrikken i 2011 med blant annet "17B" nåle-lagre i balanserorsmekanikken.
Flyet er topp utstyrt men instrument-konfigurasjon kan redusers eller endres slik en eventuell kjøper ønsker( med dertil innvirkning på pris).
Nyrestaurert LAK T5 tilhenger med solcelleanlegg inkludert 1500 watts 220 volt inverter. Alt av tenkelig bakkeutstyr og all-værts trekk medfølger.

Jeg har god tid og er åpen for forslag.I utgangspunktet foretrekker jeg salg av hele flyet, men kan "langt inne" eventuelt vurdere salg av andel / oppgjør over tid.
Jeg nevner at flytypen er spesiellt populær i USA (med eget Yahoo-forum) og blir også avertert der. Dollarkursen er hyggelig om dagen og det kan fort komme OK bud fra den kanten ...

Korrigert 24. september:
Basert på et bud fra EU ligger prisleie per september med søkke og snøre på kroner 635.000,- Tyskere og andre EU folk må betale moms ved import. Budet er derfor såpass lavt at jeg er i tvil om jeg selger. Men skulle noen her i Norge være interessert er jeg åpen for å finne en løsning.

Noen bilder finnes her: https://www.dropbox.com/sh/9rpuc2uec9ba ... nEbTa?dl=0
Blant bildene ligger snaps fra CAMO systemet som viser komponenter og status etc.

Hilsen Ole B
92288008 / ole@xoavionics.com

LN-GXO_profil.jpg
Bildet av skipet tatt på Oppdal
O2 Hawk Eye
51380

Re: LAK 17 AT - Ny pris

Innlegg 51380 » 24 Sep 2015 11:33

Basert på et bud fra EU ligger prisleie per september med søkke og snøre på kroner 635.000,- Tyskere og andre EU folk må betale moms ved import. Budet er derfor såpass lavt at jeg er i tvil om jeg selger. Men skulle noen her i Norge være interessert er jeg mer motovert til å komme frem til en løsning.

Ole B
O2 Hawk Eye
51380

Gå til Seilfly kjøp og salg

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester