Har du byttet e-post eller flyttet i det siste? Oppdater i Min idrett med en gang: https://www.minidrett.no/profil/min-side
Har du flere e-postadresser registert, er det også fint om du tar en sjekk på at du ikke har gamle utgåtte adresser liggende.
Får du ikke logget på Min idrett?
NLF har dessverre hverken tilgang til eller mulighet til å hjelpe til med innloggingsproblemer i Min idrett. Trenger du hjelp må du enten forsøke veiledningen for glemt brukernavn eller passord, eller ta kontakt med NIF Digital.
myWebLog og MyPPR
Mange klubber har automatisk synkronisering av medlemmer mellom NLF og myWebLog. Det betyr at du kan risikere å ikke få logget på om du ikke har riktig informasjon registrert på Min idrett.
Merk at NLF aldri har tilgang til myWebLog, så dersom du trenger hjelp må du ta kontakt med klubben din direkte.
MyPPR sjekker om du har gyldig PFLY-avtale ved å gjøre oppslag på din e-postadresse - og da er det viktig at du har samme e-postadresse registrert både i Min idrett og hos MyPPR. Har du byttet adresse, må du oppdatere den begge plasser.