Luftsport / Nyheter / 2024 / Har du husket å oppdatere kontaktinfo og adresse i Min idrett?
minidrett.png

Har du husket å oppdatere kontaktinfo og adresse i Min idrett?

Idrettens register, og data registrert via Min idrett, er grunnlaget for alle systemene vi bruker. Det betyr at dersom du for eksempel ikke har riktig e-postadresse registrert, vil du hverken få faktura, nyhetsbrev eller annen viktig info fra oss. For piloter vil det også forhindre ting som tilgang til myWebLog og MyPPR. Derfor er det viktig at du sørger for å holde informasjonen i Min idrett oppdatert.

Har du byttet e-post eller flyttet i det siste? Oppdater i Min idrett med en gang: https://www.minidrett.no/profil/min-side

Har du flere e-postadresser registert, er det også fint om du tar en sjekk på at du ikke har gamle utgåtte adresser liggende.

Får du ikke logget på Min idrett?

NLF har dessverre hverken tilgang til eller mulighet til å hjelpe til med innloggingsproblemer i Min idrett. Trenger du hjelp må du enten forsøke veiledningen for glemt brukernavn eller passord, eller ta kontakt med NIF Digital.

myWebLog og MyPPR

Mange klubber har automatisk synkronisering av medlemmer mellom NLF og myWebLog. Det betyr at du kan risikere å ikke få logget på om du ikke har riktig informasjon registrert på Min idrett.

Merk at NLF aldri har tilgang til myWebLog, så dersom du trenger hjelp må du ta kontakt med klubben din direkte.

MyPPR sjekker om du har gyldig PFLY-avtale ved å gjøre oppslag på din e-postadresse - og da er det viktig at du har samme e-postadresse registrert både i Min idrett og hos MyPPR. Har du byttet adresse, må du oppdatere den begge plasser.