Vi oppfordrer alle klubbene til å aktivere dette så raskt som mulig, for å unngå purring og eventuelle gebyr fra Luftfartstilsynet.
Hver enkelt klubb må aktivere dette selv, ettersom klubbens leder må gi tilgang til TMS i Altinn. Dette gjøres fra menypunktet "LT-rapportering for DTO" i TMS.
Når klubbens leder har gjort det, kan også skolesjefen se status på overføring. Vi oppfordrer klubben til å aktivere valget "Aktiver automatisk månedlig rapportering".
Husk også å rapportere inn alle måneder for 2025 og 2026 hittil.
Klubber som ikke ønsker automatisk rapportering fra TMS, kan rapportere manuelt via Altinn.
